Thursday, March 29, 2007

Min dotter har polyper och jag influensa.

Nu har jag dock fått i mig en ipren och sitter framför datorn med svetten rinnande. Och imorgon blir det standupkväll här i byn. Det hade varit så mycket bättre om man hade varit frisk. Men med lite febernedsättande klarar man nog det. Utan tillsatser av alkohol.

Tisdagskvällen på Ruby´s gick jättebra. Niklas Andersson var konferencier, Per Andersson support och så då Johan Rheborg. Niklas har en jättego´ stil på scen. Mysig, laid-back och skön. Det är väl egentligen inte konstigt att han aldrig varit någon rookie. Mycket begåvad.

Per Andersson var också en härlig bekantskap. Speciellt gillade jag när han tog upp "sina gästartister" på scen: Mikael Wiehe och Ulf Lundell. Lysande!

Johan Rheborg tyckte jag faktiskt var allra bäst när han snackade med publiken. Mycket snabb i tanken och kreativ. Gôtt!

Min egen insats var helt okej. Niklas tyckte inte att han värmt upp publiken tillräckligt, men jag kände att för mig funkade det också. Visst är det ibland tufft att gå på så där ibörjan, men nu kändes det mest som om man istället hjälpte till att uppvärmningen. Folk var på när jag gick av. Och det kändes bra!

I onsdags var det en artikel om mig i Varbergsposten. Skitdålig bild. Gå in på www.varbergsposten.se och kolla på tidningen i PDF-format v. 13. Jag finns på sid. 3.

2 comments:

Jerker said...

Hej, hej!

Ja, jag såg en hel del stavfel och meningsbyggnadsfel här på denna blogg! Ockockock!!! hmm... Cock! Din blogg är ju faktiskt skitdålig! GÖR OM! VERKSTÄLL!! Så där ja, nu har jag givit tillbaka för gammal ost, eller kaka! Hmmm... Cock?

Förresten... Gabriel sköter sig!

Jerker said...

Förresten igen... Var är polyperna? Skall man lägga in något på en blogg skall man väl ändå skriva om det! Eller hur? hmmm... Cock?