Wednesday, March 14, 2007

VP vs HN

Varbergsposten ringde just och ville göra ett reportage om mig. Kruxet var bara att de ville ha ensamrätt på artikeln. Lite kul, eller hur? Nu ska jag nog inte ta åt mig alltför mycket, då det finns en naturlig förklaring. Varbergsposten kommer ut en gång i veckan och konkurrerar om läsare med Hallands Nyheter som är en sexdagarstidning. Det är klart att det inte är så skoj för en journalist att läsa ett reportage två dagar innan man själv kan publicera ett i sin egen tidning. Med samma ämne! Risken är väl att läsarna tycker att: 1. De har skrivit av artikeln, 2. Ha! Det där vet jag redan. Läser icke! eller 3. Jag spyr på Erika Sjöwall.

Jag tror att jag ska kontakta HN och höra om de tänker skriva om mig eller inte. OCH hur stor den artikeln i så fall skulle vara. SAMT hur stora bilder de vill ha!

2 comments:

Studiomannen said...

Klart du ska kontakta HN!

Unknown said...

Ville bara berätta att jag har ett möte på måndag. Kan ha en ny klubb på g. =)