Sunday, March 4, 2007

Söndag!

Idag är det vasaloppet. Skriver man det med ett versalt V eller gement? I alla fall så skiter jag i vem som vinner, det som intresserar mig mer just nu är varför vissa dataprogram bara försvinner. Och att jag innerligt hoppas att det var taskigt väder inatt, eftersom jag glömde av att det skulle bli månförmörkelse (för alla de som inte glömde.)

Jag kan också medddela att jag har en korkad brorsa som glömmer pappas födelsedagspresent hemma och att jag själv är så korkad att jag inte fattar hur man stickar en huva på en tröja. Skitstickbeskrivning! Rätt ont i halsen också. Svälj! Aj!

Jag tror jag vill starta en standupklubb, men den krog jag tyckte hade bäst lokaler här i stan har någon slags facklig konflikt för sig. Är det bara mig det är synd om?

1 comment:

Studiomannen said...

Vasaloppet är ett namn! Bara så du vet det... ...erika.

Dataprogram brukar inte försvinna utan anledning säger folk. Samma folk som säger att det är "skit bakom spakarna" dvs den mänskliga faktorn. Förvisso har de en poäng, men det de har missat är att vissa datorer är utrustade med en ond själ. Ta ut datorn på gårdsplanen och kör över den jäveln med bilen. Och med tanke på antalet bilar hos er kan ni ju bilda en liten bilkö som alla kör över den misshagliga datorn.

Så vinner man över tekniken!

Eftersom jag är en sällsynt klok människa som vet hur man skriver in en länk i Blogger ska jag göra det nu. Kanske rentav en som pekar hit.