Sunday, November 4, 2007

Köpenhamn i snö!

Idag är jag lite trött. Har precis tillbringat tre dagar i Köpenhamn tillsammans med familj, bror och svägerska. Var väldigt trevligt, även om jag tror att brorsan och hans fru tyckte att familjen Sjöwall ville äta hela tiden...

Ikväll ska det bli mässa i Kungsäter kyrka. Namnen på dem som dött under året läses upp och däremellan spelar jag ett stycke på violin. Förmodligen ett litet glatt och medryckande musikstycke. Näe, tror inte det... Air av Bach, Händels Largo och kanske Tröstevisa av Benny Andersson. Vem vet, vem vet, vem vet???


Köpenhamn i snö? Man hade slängt en jättehög med snö på torget för att köra snowboard- och slalomuppvisning inför skidsäsongen i Sverige och Alperna.

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas det gick bra på mässan!
Så det var du som hade smaskat i dig min Riesen! Grr, det var det fräckaste. :-)

Det känns bra att höra att jag i alla fall har din man och din mamma på min sida :-)

Hur är det med dig annars?

Jerker said...

Hej du...
Jag vet nu hur man addar filmer via Youtube till bloggen! Skitkul... gå in och titta på min blog när du kommer hem!

Erika said...

Björn: Min mamma kände nog att hon brustit i sin uppfostran av dottern... Annars? Ja, jag har det bra, livet leker, solen skiner och julen är i antågande...!

Jerker: Du får visa mig någon gång. Och Nisse Liedholm - stackars honom! Nu är han död.