Wednesday, November 28, 2007

Kanske inte riktigt som Fritte...

Läste Fritte Fritzons blogg om att han blir förbannad när komiker han känner gör ett jobb... och sen inte bloggar om det. Han har svårt att få saker och ting gjorda för att han helt enkelt sitter och väntar på att få läsa just den kommentaren på just den bloggen. Han är helt enkelt bloggberoende.

Jag är nog inte direkt beroende av att läsa andras bloggar, men jag kan nog känna igen mig i tanken. Mitt problem är nog snarare att jag fastnar framför datorn och då framför allt bloggarna. Jag vill jättegärna veta hur det har gått för Hasse Brontén på Norra Brunn eller Martin Svensson när han jobbade för Synsam. Eller nå´t...! Och så glömmer jag att jag egentligen skulle sy julgardiner.

2 comments:

Anonymous said...

Gjorda stand upp är historia
Ingen minns dem
Se framåt mot nya misslyckanden

Anonymous said...

Se, nu läser jag din blogg. Det är som nån sorts rundgång. Vi sitter och tjuvkikar på varandra på avstånd. Smyger i buskarna.
Bloggblottare bakom kikare som glor på bloggblottare.
Men jag har aldrig uppträtt för Synsam. Inte än.