Tuesday, May 1, 2007

Är man en surfitta, trots allt?

(Förlåt, mamma. Jag har ju lovat att inte uttala, skriva eller viska runda ord. I alla fall inte offentligt.)

Det finns folk på nätet som är elaka mot varandra i debatter och sånt. Det är inte jag. Jag är för feg för sånt. Jag vill nämligen att alla ska älska mig. Eller, ja, det kan kanske räcka med att de gillar mig. Lite grand i alla fall.

Sedan kan man ju inte hjälpa att man blir förbannad. Det blir ju jag också, men jag vräker inte ur mig otidigheter på nätet för den sakens skull. Nädå. Skitsnacket bakom ryggen på folk är verkligen underskattat...

Just nu blir man ju irriterad på att det går så förbannat bra i Malmö och alla deras standupscener. Varför funkar det inte i Skällinge? Kan det bero på att vi inte har någon klubb? Svåra frågor för sura fittor. Oh, förlåt, mamma... (och Fritte: kan det ändå inte gå lite dåligt i Malmö? Nån gång, bara...?)

1 comment:

Studiomannen said...

Det var helvete vad det gnälldes här då! :-D