Wednesday, April 25, 2007

Skön kväll på Lorensbergsteatern

Igår var min man och jag och såg Big Comedy på Lorensbergsteatern. Så här tyckte vi om startfältet:

Adde Malmberg ¤fem mickar
André Wickström ¤fyra mickar
Lasse Karlsson ¤fyra mickar
Håkan Jäder ¤fyra mickar
Henrik Schyffert ¤fyra mickar
Johan Glans ¤fyra mickar
Babben Larsson ¤tre mickar
Ann Westin ¤tre mickar
David Batra ¤tre mickar
Lennie Norman ¤tre mickar

Adde Malmberg är skitbra. Tar in publiken, får de på topp, levererar... Kalas! Glans och Babben har jag sett bättre, Lasse Karlsson är en av mina favoriter, Schyffert har en otrolig energi, vilket också André Wickström har. När han förklarar vägen till Hotell Savoy är en pärla! Håkan Jäder har jag hört mycket gott om och mina förväntningar på honom besannades (eller är det införlivas som de gör...?)

Ja, så tyckte jag. Lite kort, men gott, en skön kväll!

No comments: