Monday, April 16, 2007

De närmaste två veckorna

Det är mycket nu. Igår hade vi repetition inför en konsert på lördag. Idag repar jag tillsammans med teatergruppen inför ett jobb på måndag. På fredag ytterligare en orkesterrepetion. Och så gigen då på lördagen och måndagen. Sedan får vi ladda om inför en allsångskonsert (underhållning i två timmar) på torsdag nästa vecka. Jag hade också tänkt klämma in ett litet besök på Respekt i Göteborg. Jag missade ju premiären igår. Standup är ju aldrig fel. Undrar hur de hade det?

Ovanstående är mina gig. Under dessa två veckor har jag dessutom biljetter till musikalen Cabaret i Göteborg och standupföreställningen Big Comedy, också i Göteborg. Snacka om kulturellt intresse!

2 comments:

Studiomannen said...

Kultur?

Läs kultursidorna i morgontidningen och sedan är det klart!

Då kan du vara en kulturlös redneck större delen av dygnet.

P&K!

Erika said...

Du är en fuling! Praktik ger väl ändå lite mer än teori...

Förresten så har jag lurat mina kollegor att komma till Harrys i Falkenberg den 10 maj. Se till att göra en popquiz som passar mig så jag kan glänsa lite.

Kramar E