Wednesday, February 28, 2007

Förberedelser inför 28/2 + veckans bild


Nu har jag varit avstängd från bloggvärlden sedan i onsdags... Så här kommer onsdagens blogg (+ en fin bild på mig hos frisören inför brorsans bröllop:

Sitter och förbereder mig för kvällens gig på Tjipp. Ska bli intressant och kul att komma dit. Det är kanske en halvsanning att jag sitter och förbereder mig. Jag snarare småspringer mellan köket, garderoben, tvättstugan, köket igen, sovrummet, duschen (nej, dit har jag inte kommit än. Men klätt av mig har jag i alla fall... här framför datorn...)Det är lite att pyssla med innan jag sticker. Eftersom det kan bli sent har jag blivit lovad att eventuellt sova över hos Jovan. Det blir otroligt mycket bättre. Han bor i Floda så det räcker väl att jag åker vid 6 (läs: sex) imorgon bitti för att hinna ta mig till Falkenberg innan 8. Vad gör man inte för konsten????

3 comments:

Jerker said...

Hejsan soyster oyster!

Jaha du... du åker till jobbet efter 6??

Jag har ännu inte lyckats reda ut för mig själv hur man gör med problemet du nämnde! Jag jobbar på det!

Lycka till i Karlstad... även fast du snart redan är där!!

Hej hej!

Anonymous said...

du vet att jag gärna analyserar låttexter och kommer med påpekande, nu funderar jag att börja analysera blogginlägg också... Hur kan man blivit lovad att eventuellt sova över hos Jovan?
:)

Ha det bra.
P-O

Erika said...

Per-Olof!

Du vet väl hur Jovan är... ombytlig, disträ, ambivalent, selektiv, missanpassad och alla andra svårförståeliga adjektiv som passar in på en serb från Floda... Inte konstigt att jag själv inte har en aning om vad jag skriver...