Thursday, February 15, 2007

På andra tankar

Nu har det varit alldeles för mycket gnäll och för lite kukhumor på den här bloggen. Äckligt är var det är!

Alltså funderade jag över hur många fallossymboler jag kunde hitta på vägen hem från jobbet. Eftersom den här bygden är full av vindkraftverk slutade jag halvvägs. Istället började jag fundera på latexallergiker, men jag kom inte så långt i de funderingarna. Nästa tanke som dök upp var Anna Nicole Smith. Jag undrar hur det går med hennes bröst nu. För det kan väl inte vara så vanligt att kvinnor med silikonbröst dör. Hur länge klarar sig silikonet innan det blir till mull? Det kanske är som plast och då tar det ju skitlång tid. Kan det vara miljöfarligt att lägga sånt i jorden? Eller om hon ska kremeras... Ja, då får vi ju andas in skiten. Eller tänk om det är som asbest. Då måste man ha munskydd när man plockar isär henne och sedan ska allt plastas och tejpas in i små kvadratiska paket som sedan ska hämtas av speciellt utbildade sopgubbar. Tänk om det blir så???

Nu ska jag ladda för kvällens arbetsplatstävling: Abba-quiz. Elva lag är anmälda och nu jädrar ska här vinnas. Varför ställer man annars upp?

No comments: