Sunday, February 4, 2007

Döden närmar sig

I fredags var det party med Harrys, Falkenbergsrevyn och Grand. Det var trevligt och relativt underhållande och högljutt i nämnd ordning. Dock känns det som om jag börjar bli gammal. Jag tror i alla fall att det är därför jag tycker att man alltid spelar så fruktansvärt högt när man är på lokal. (Mina öron, mina öron - ack och ve...och ack!) Jag tror också att det är beroende på min begynnande ålder som jag brukar gå omkring hemma och plocka upp kalsonger från golvet och lukta på dem. Ett mycket effektivt sätt att ta reda på om de ska tvättas eller inte. Kan även rekommenderas till folk under 35.

Ett annat ålderstecken är troligen det faktum att jag blir glad för att snön har försvunnit. Nu kan jag gå stavgång utan att det känns som om något saknas...

No comments: