Thursday, January 28, 2010

Skällinge bygdegård...


...har nu färdigbokade komiker till den 26 mars. Då kommer Fritte Fritzson, Anders Celin, Khalid Geire och Martin Svensson. Det kan inte bli bättre!

Ikväll är det premiär på PS-musikalen Hair på Varbergs Teater. Jag skulle kunna säga att ni bör gå dit och se den, men jag vet inte om det är någon idé. Det är nämligen nästan slutsålt alla föreställningar. Några enstaka platser finns dock kvar. Och lite sämre, billigare, mer träsmakiga platser med sämre sikt längst upp. Och varför skriver jag om det här då? Jo, min äldste son har en roll i den musikalen. Han spelar den översexuelle Woof.

Men själv ska jag inte gå förrän till helgen. Jag har ett jobb ikväll i Mölndal tillsammans med Per-Olof Fahlborg och det kanske är dags att jag börjar förbereda för det!

1 comment:

Henrik Olsson said...

Synd att det var slutsålt, men jag är inte förvånad. Sådana föreställningar är alltid bra :). Hade varit skoj att se den pjäsen! :)