Monday, January 25, 2010

Avatar och måndagspanelen


Har precis kommit tillbaka från Halmstad och Radio Halland och Måndagspanelen. Det var riktigt mysigt i studion, tycker jag. Inte riktigt lika mysigt var det kanske att klockan ringde lite över fem i morse. Kändes aningen tidigt! Kallt var det också när jag gick ut för att hämta tidningen. -10 grader celsius. Fantastiskt egentligen att vintervädret hållit i sig så länge.

Men som sagt: i radiostudion var det jättetrevligt tillsammans med Geta, Micke och Anna. Geta pratade om alla galor som är på gång just nu och själv tog jag upp det blå Ni´va-folket (eller smurfarna som Geta sade...) i Avatar. Jag såg nämligen filmen igår kväll och det som var mest signifikativt för mig var att jag blev åksjuk av 3D-grejen. Ja, jag vet att det var mesigt, men jag mådde illa nästan hela filmen och i slutet fick jag ta av mig glasögonen och se de sista scenerna lite suddiga i 2D. Men det var det värt. Det tog nästan en timme innan jag mådde bra igen.

Nu är jag bara lite rädd att alla filmproducenter hakar på det här med 3D. Ska jag aldrig mer kunna gå på bio???

2 comments:

Rulle said...

Prova Marzine
I Danmark utan recept
Ypperligt mot sjösjuka, åksjuka
och varför inte mot 3D

Anonymous said...

nice one, i just added lots of another emo backgrounds in my blog
http://www.emo-backgrounds.info