Monday, January 18, 2010

I skrivande stund...

...har min jobbmobil lagt av. Lugnt och skönt är det alltså. Fast helt ute i kylan är jag ju inte. Jag har ju en mobil till. Och, inte att förglömma, hemtelefonen.

Just nu funderar jag en del på det här med nöjespanelen på radio. Varannan måndag är det Geta och jag, varannan måndag ett annat par. Detta par (som jag tror heter Canita och Staffan) pratade om prins Carl-Philips "affär" med Slitz-Sara/Sofia/Johanna, evenemangshallen i Halmstad och Basshunters framfart i Kändis-Big Brother i England. Säga vad man vill om Basshunter, men riktigt smart tror jag inte att han är. Visserligen kommer hans uppträdande att sälja, men jag har svårt att tro att hans sätt att vara är manipulerat och spelat. Jag tror han är så korkad på riktigt!

Jag vet inte själv än vad som kommer på tapeten nästa måndag. Det får väl ge sig till helgen. Kanske händer något smaskigt i kändisvärldens Skällinge? Jag får nog bege mig till Pizzerian på fredag för att se vad Skällinges jetset sysslar med.

No comments: