Wednesday, January 13, 2010

Min hund har ätit upp almanackan

Och nu har jag tvingats köpa en ny. Tyvärr är inte allt riktigt möjligt att föra över från den gamla och trasiga, till min nya fina (som jag nu lägger högt, högt upp på någon hylla...) Så om du vet att du bokat mig, skicka gärna en påminnelse via mejl eller så.

Nåväl. Vissa saker har jag i huvudet, men jag tror det var ett konferencierskap på en modevisning någon gång i vår, som jag inte riktigt minns datumet på. Hmmm...

Just nu jobbar jag mycket med planering inför våren. Förra årets succé i Skällinge bygdegård ska t.ex. upprepas i slutet av mars. I år tänkte jag byta ut alla komiker från förra året. (Sorry, Lars! I had to do it!) Jag återkommer med mer information där.

Sen har jag ett väldigt intressant möte på fredag. Mer vill jag faktiskt inte avslöja.

2 comments:

standuplars said...

Jag som hade hållit kalendern tom hela våren enbart för att inte missa Skällinge! Var iofs inga problem att "hålla" den tom.... Nädå, jag förstår dig och kommer gärna tillbaka ett annat år, i år hade jag nog bara haft gammalt att köra iaf ;-).
Ses nånstans!

Erika said...

Jag lovar dig, Lars: folk här vill absolut ha dig tillbaka. You´re their big star, you know! Jag vet i och för sig inte hur produktiv du är, men ändå... Två år i rad och sen ett uppehåll är nog bara bra. Hoppas du inte blev ledsen. (Skällingepubliken blir det nog när jag sätter upp affischen...)/ Erika