Monday, October 6, 2008

Respekt!!!

Som en del kanske redan vet har jag gått och blivit med klubb. Igen! Fick frågan i somras om att hjälpa till på Respekt vid Järntorget i Göteborg tillsammans med Kadir och Annika. Det gjorde jag ju gärna. Dock har jag beslutat att de gånger jag jobbar som konferencier ska jag mest improvisera och interagera med publiken. När jag har egen tid, har jag tänkt att köra nytt. Inget gammalt materialvalsande här inte. Sånt sätter lite press på mig också. Jag måste se till att få mina idéer på pränt, vilket jag är rätt dålig på.

Så ikväll blir det konfande på Respekt. Det ska verkligen bli kalas. Vi syns där, va?

4 comments:

Maria said...

Vill se klipp av dig,hittar inget på Comedytv.se. Finns det någon annanstans som jag kan se något klipp på dig?

jacobsteel said...

strongt att satsa på improvisation... :D tyvärr är jag för trött för att hinna förbi idag. hoppas det blir grymt.

Erika said...

Maria! Jag tror inte att det finns några klipp på mig, men bara Jakob (se tidigare kommentar...) har fått ordning på sin videosnutt så kanske jag kan lägga ut något på Youtube!

Erika said...

Jakob! Det gick bra på Respekt och till slut var nästan alla stolar upptagna. Rätt mycket folk, alltså, vilket var glädjande! Vi ses!