Saturday, October 25, 2008

Fotografering och Mix Megapol

I fredags var jag fotomodell! Eller ja, kanske inte på riktigt... Efter vad jag har förstått så får fotomodeller betalt. Fredagens fotosession fick jag betala för på egen hand. Jag hoppas verkligen att bilderna blir bra och användbara. Och det var riktigt kul att åma sig framför kameran.

På eftermiddagen åkte upp till Göteborg (igen...!) och väntade in Martin Gustafsson på Heden. Vi gick sedan till Hard Rock Café för vår lilla standupfight i radio. Förra gången körde Jakob Stålhammar och jag våra en och enhalvminutare i studion någonstans vid hamnen, men idag skulle vi alltså vara ute bland folk. På kvällen skulle Agnes Carlsson (Idol-Agnes) ha en spelning på Hard Rock Café så de slog ihop en intervju med henne samtidigt som hon lite senare skulle vara domare vid vår lilla komiktävling. Jag vann och som den tävlingsmänniska jag är, uppskattade jag den vinsten.

Man kan gå in på Mix Megapols hemsida och lyssna igen på klippet från fredagen, del 15.00-16.00. Jag tror att intervjun med Agnes kommer först.

No comments: