Thursday, March 27, 2008

Torsdag efter påsk

Idag mår jag bättre. Hjärnan tror att kroppen är helt frisk, men det är den inte. Den har fortfarande lite feber.

Men jag är uppe och har riktiga kläder på mig! Och har snart snutit bort två rullar toapapper.

Det tråkigaste är väl att vädret är fantastiskt och att det hade varit bra mycket härligare att ta en långpromenad i vinterlandskapet eller kanske t.o.m. åka längdskidor än att ligga och våndas i sängen.

Fick veta av Annika att den där kvällen i Hässleholm hade varit skitbra! Såklart! Men det går väl andra tåg. Förresten avundas jag inte Kadir på resan hem. Det var nog inte världens bästa väglag den natten. Men eftersom jag fått ett meddelande från Annika och jag vet att de åkte tillsammans, förmodar jag att de i alla fall kom hem.

No comments: