Wednesday, October 24, 2007

11 grader

Idag har jag repat i en kyrka inför en konsert i 11 graders värme. Låter kanske inte jättefarligt, men pröva att spela fiol i den temperaturen. Fingrarna vill inte alls efter ett tag.

Nu sitter jag och förbereder mig inför morgondagens premiär på Attacca Comedy. Det ska bli så kul! Följande komiker är beredda: Patrik Westerlund, Björn Johansson, Cilla Domstad, Per-Olof Fahlborg, Kadir Meral, Helen Nordenborg och Martin Krantz. Jädrar, vilket startfält! Nu hoppas jag bara på en jättepublik. Eller ja, man kanske kan sänka förväntningarna till i alla fall en publik... Men jag känner mig så otroligt sugen!!! Det ska bli askul!

Jag tycker nog att jag har jobbat en hel del på marknadsföring. Jag har sprungit runt i stans alla butiker och hängt upp affischer, jag har varit med i radio, en artikel i tidningen, pratat med folk, haft inne annonser i båda lokaltidningarna samt fått ett löfte från den tidning som inte gjorde förhandsartikeln, att en reporter kommer och skriver om morgondagen. Låter väl bra!

...många utropstecken blir det...

No comments: