Friday, March 20, 2009

Vem vill turnera med mig?

Nu när Özz är på turné med unga, fräscha, manliga komiker, tycker jag faktiskt att det börjar bli dags att ta in de lite äldre, men fortfarande fräscha, kvinnliga komikerna! Eller hur? Jag tycker att det vore på plats med en riktig, jävla MILF-turné!!! Manlig eller kvinnlig komiker som headliner spelar ingen roll. Jag antar att risken är stor att en kille skulle kunna känna sig trängd bland tre, erfarna kvinnor (jag vet inte varför jag säger tre - bra antal, kanske...), men han behöver ju inte ligga med oss. Om han inte vill...;-)

Det är bara att höra av sig. Jag är ledig hela hösten än så länge...

7 comments:

Anonymous said...

Prova en döhäftig

Anonymous said...

Apropå ingenting
Vem skulle inte vilja trängas med dig?

Anonymous said...

Bra idé!

Finns ju många kvinnliga komiker nu. Kanske inte behöver vara äldre, brukar se på bl.a. Big Ben så är det till och från även lite yngre som är jätteroliga.

Igen, bra idé!

Anonymous said...

Tänk inte på åldern
Du blir bara bättre och bättre
Har någon klagat?
Be dem fara och flyga

Anonymous said...

Vi har väl turnéstart på fredag i Skällinge! Det räcker väl med en MILF när det är du ;-)!

Anonymous said...

Jag vill!
Annika L

Erika said...

Annika! Du är väl för fasen självskriven!