Wednesday, March 18, 2009

Har precis klippt mig...

... och det är väl alltid trevligt! Det kostar dock lite för mycket pengar, tycker jag. Dessutom är det ju oftast så för mig att ingen ser att jag gjort det. Det är ju ändå långt, liksom. Nu har jag dock grundat lite här hemma och talat om för alla att det var precis det jag skulle göra nu på morgonen. Jag har t.o.m. lagt ut det på Facebook! Nu är det ju också så att jag bara klipper mig högst två gånger om året, så att gnälla över priset kanske är lite övermaga.

Förra gången jag klippte mig, höll jag i Respekt Comedy vid Järntorget i Göteborg. Vi hade stammisar där och när jag gick upp som MC veckan efter att jag klippt mig, var det en av de killarna som viskade till en kompis: "Har hon klippt sig?" Det tyckte jag var speciellt kul när ingen i min egen familj hade kommenterat det!

Kram på er!

1 comment:

Anonymous said...

Inte vågar man säga komplimanger
Du blir bara arg