Tuesday, March 24, 2009

Nu håller jag på...

...och jobbar med torsdagen och fredagen. Nej, jag ljuger allt lite grand. Inte jobbar jag med det just nu. När jag tar mina långpromenader med hunden funderar jag över material bara. Och bokar lite hotell och skriver mejl och styr upp saker. Ordnar med annonser (vilket inte heller är mitt jobb...)

Så här i alla fall torsdagen på Cheers & Beers ut: Det blir inte Yvonne Skattberg som det var sagt från början utan istället kommer Lasse Karlsson. Och jag är lika lycklig över vem av dem det än skulle bli. Jag är väldigt förtjust i båda, faktiskt. Som support ser vi Kadir Meral och så kommer Mats Andersson som en liten gubbe i lådan (läs: bonuskomiker).

Och fredagen ser också lysande ut. Då kör vi det årliga giget i Skällinge Bygdegård med Lars Magnusson, Björn Johansson, Niklas Folkegård och Niklas Andersson. Som Lars skrev i ett mejl: om det bara blir en tiondel lika bra som förra året kommer det att bli kanon! Fortsätter vi att köra giget i bygdegården en gång per år, kommer komiker att stå i kö för att uppträda där.

No comments: