Wednesday, September 5, 2007

Vad händer?

Något är knas! Nu har jag varit på akuten igen! Fast med barn nummer två som brutit handleden. Alltså tillbringade jag åtta timmar på sjukhuset igår. Men det var lite roligare än i fredags. Sonen blev opererad och jag fick vara med när han tog prover, körde in en nål i armen (det blev rätt vid femte försöket...), röntgades, kläddes, sövdes... Det hände lite mer, om man säger så. När man sitter med en bruten fot en fredagkväll kan man bara göra en rolig sak: räkna alkisar. Vilket är bättre än att kolla på Agneta Sjödin och Adam Alsing.

Ur led är tiden. Och lite mer grejer i vår familj.

3 comments:

Jerker said...

Ika,är det så att du slår dina barn?
Om så är fallet... kan man få vara med på ett hörn?

Anonymous said...

Det är många leder ur i din familj. Akta de övrigas ben och armar.

Erika said...

Jag säger bara så här till er båda: jag lovar att göra så gott jag kan.