Thursday, September 13, 2007

...fast kanske inte...

Nu verkar det som om jag ändå måste lägga klubben på is ett tag. För ingen av de komiker jag vill ha, är tillgängliga. Det kunde jag förstås räknat ut med rumpan redan tidigare, eftersom jag fick det definitiva beskedet från krögaren så sent. Vi får se om det går att ordna en smygpremiär eller om man satsar till vårsäsongen istället. Skit, också!

Apropå krögare. Pratade med Harrys idag och fick veta att jag inte får någon supporttid där denna höst heller. Jag undrar bara vad man ska göra för att någon gång få chansen. Vem bestämmer att man är tillräckligt bra? Det hjälper ju inte att jag kör 25-30 minuter på firmafester, för vem av dem där bokar komiker på en klubb på sin fritid? Att jag t.o.m. har kört 40 minuter vid ett flertal tillfällen är ju i så fall helt bortkastat. (Bortsett från pengarna, förstås...)

Helt seriöst - hur gör man???

1 comment:

Jerker said...

Hur man gör? Tja, man ligger med rätt personer helt enkelt.

Klä dig lite snyggt och gå ut och se vad du kan få med dig hem...