Saturday, September 15, 2007

Imorgon åker jag till Stockholm

...och det känns lite jobbigt. Jag blir förbannad på mig själv för att jag är... nervös. Jag tror i alla fall att det är nervositet, när jag inte riktigt kan släppa tankarna på det. Det var ju så länge sedan jag stod på scen i standupsammanhang. Senaste gången var den fjärde augusti på Fridhems folkhögskola. När jag var ute med hunden nyss försökte jag gå igenom i huvudet mitt "nya" material, men det var mycket som hunnit blåsa bort. Blä! Så nu får jag nog gå i genom det skrivna och sedan ta mig en tur ut i blåsten och "repa".

Men för allt i världen. Låt inte ovanstående bekymmer stoppa dig. Kom till Big Ben imorgon och Hemma hos Komikaze på måndag. Båda dagarna kl. 20.00.

2 comments:

Anonymous said...

Klok och vacker
Rulle

Anonymous said...

Apropå nerver
Försök att förstå....du är bra
På dem
Rulle