Thursday, November 6, 2008

Yes...

Det gick väl så där igår. Jag var rätt kass de första två minuterna, men när jag började prata om "Alexander", vände det. Inte så att jag fick ett jäkla hugg från publiken, utan att jag själv blev bättre. Lite mer medveten liksom. Jag har ju lite bekymmer med de där "större" scenerna. Jag blir nervös. Men igår vände jag i alla fall själv ganska snabbt. Tyvärr hade jag väl tryckt ner publiken också till en början och jag hade ju inte hur många minuter som helst kvar när vändningen skedde.

Vi diskuterade detta lite i bilen, Niklas Andersson och jag, på vägen hem. Vi var nog överens om att jag bör köra lite längre för att folk ska lära känna mig, förstå hur jag tänker, komma in i mig... Så min uppmaning till alla som läser detta är: boka mig på minst 20 minuter, tack!

Ikväll blir det Hot Chili i Lerum! Känns riktigt skoj, faktiskt!

No comments: