Sunday, November 9, 2008

Helgen

Det har varit en stressig, men mycket trevlig, helg, som startades upp med en klassfest. Ni vet, en sådan där med alla som gick ut nian samtidigt. För en sjuhelvetes massa år sedan...

Det var inte många som kom ifrån min klass. Det var Henrik, Tomas, Per-Magnus, Esa, Kennet, Roy, Pernilla, Therese och jag. Men vi hade kul utan de andra 25 eller hur många vi nu kunde ha varit. Tack ni som var där!

Under lördagen och söndagen gjorde jag min debut som lärare i standup för nybörjare. Det var jätteroligt och gav mig själv mycket mer än jag hade väntat. Och eleverna var bra! Glöm nu inte att komma till Gotebar på tisdag då dessa elever ska stå på scen för första gången!

Sedan åker jag till Gävle för att giga på GASTA! Det ska också bli skojsamt!

1 comment:

Anonymous said...

Vi skulle ha släppt upp de nya
Bra träning