Monday, November 24, 2008

Denna vecka...

...har jag inte jättemycket jobb (förutom mitt 60 %-iga lärarjobb, alltså...). Jag ska till Bohus Comedy i Kungälv på torsdag. Det är Kadirs klubb och jag tror att han bjudit in Hasse Brontén och Kodjo Akolor också. Det ska bli kul, för där har jag aldrig varit. Jag vet knappt hur lång tid det tar att köra till Kungälv...

Ikväll tänkte jag faktiskt gå till Skällinge Fritidsgård. Vi skänkte bort behållningen från vår rockkonsert i somras till fritidsgården och fick ihop rätt mycket pengar och kunde köpa en massa roliga tv-spel, Guitar Hero, "Rockband", Singstar med tillbehör. Brorsan och jag går dit ikväll och spelar...!

2 comments:

Anonymous said...

25 minuter från Göteborg
Ta det lungt....vägen är feldoserad på sina ställen

Anonymous said...

Ursäkta för den brutala felstavningen....hjärnan var feldoserad....men det är lugnt