Friday, May 9, 2008

Göteborg: Ruby´s, Risotada, C.Comedy...

...kärt barn har många namn. Där var jag i alla fall igår och jag är kanske inte helt nöjd. Jag vet att det är ett kanonställe med toppenpublik, men något där gör att jag själv inte levererar riktigt lika bra som vanligt. Jag vet inte varför.

Däremot var både Tobias Persson och Måns Möller strålande. Så jädra bra! Vilken energi! Två av Sveriges bästa komiker just nu, om ni frågar mig.

För övrigt bör jag nog också tillägga att Niklas hade en av sina bästa konferencierkvällar. Han var också jättebra igår, speciellt i andra set, då han hade ett sånt flow så jag trodde att han aldrig skulle gå av scenen...

Idag på morgonen hade jag ett gig på ett frukostmöte i Halmstad. Att underhålla helt på egen hand i 45 minuter är arbetsamt. Mer om det imorgon. Nu ska jag nämligen städa!

No comments: