Thursday, April 24, 2008

Hur gick det då?

Jag körde 15 minuter på HECK igår och hade också fått den stora äran att avsluta före paus. Det gjorde mig glad!

Jag tycker nog att det funkade hela vägen och fick stormande applåder efter sången. Det var t.o.m. så att jublet var så starkt att sista strofens text försvann i larmet. Tack till alla gulliga i publiken på the Tivoli!

I pausen träffade jag en kille vid namn Jon, som både chockerade och smickrade mig med att veta en sjuhelsikes massa saker om min komikerkarriär. I efterhand fick jag veta att det är en av våra "standupexperter" som reser land och rike runt för att se standup. Kul!

Tack också till Björn Johansson för trevliga (och lite hemliga) diskussioner i bilen på vägen hem.

1 comment:

Anonymous said...

Tack själv för en trevlig kväll, det får vi göra igen. Giga och diskutera hemlisar alltså. :)