Monday, March 8, 2010

Å helgen har varit bra?

Jag har haft en intensiv helg. Lördagen började med en kurs i improvisationsteater i Göteborg. Att man kan ha så kul! Vi gjorde en massa olika övningar, som jag nästan inte kommer ihåg alla, men det var både psykiskt och fysiskt, kanske inte krävande, men näst intill. När jag kom hem upptäckte jag exempelvis att jag hade blåmärken på låren...

Direkt därifrån åkte jag till Teater Halland för att se Genom Blodet. För den uppmärksamme läsaren kan jag meddela att jag visst sett den tidigare, men denna gång såg jag den främst för att det var min dotter som spelade Aurelia under lördagskvällen.

På söndag gick jag upp ganska tidigt och åkte till Göteborg igen, för att träffa mina komikervänner Annika Lindhe och Anneli Abrahamsson och nu har vi ett hemligt projekt!!!

Eftersom min pappa fyllde år åkte jag till Kinna (eftersom han bor där!) för att fira honom. Jag var dock tvungen att gå och lägga mig eftersom jag fick huvudvärk.

Måndag morgon: Måndagspanelen tillsammans med Geta där jag fick (tog) chansen att sjunga på turkiska. Och kvällen kommer jag att tillbringa på Kulturskolan i Varberg, där två av mina barn håller 1. En minimalistisk konsert och 2. En kvinnoföreställning. Välkomna!

Jo´rå så att...

No comments: