Thursday, November 5, 2009

På glatt humör i Värnamo

Jag tror i alla fall att det är så klubben heter, Glatt Humör. I vilket fall var det en helt okej kväll för en liten skara glada och goa Värnamobor. Alla inblandade skötte sig förträffligt. Zeid Andersson, Ludde Samuelsson, Marika Carlsson och jag själv var komikerna för kvällen.

Det enda som störde var när två ganska stora sällskap bullrande banade sig väg från en konferenslokal mot utgången, oturligt nog (för mig i alla fall) under mitt eget framträdande, som jag i övrigt känner mig ganska nöjd med. Jag har försökt experimentera lite med mitt sätt att förhålla mig till mig själv och mitt eget material på scen och igår fick jag nog "till det". Dock måste jag nog analysera det lite för att förstå vad det är jag faktiskt gör när jag "får till det".

Är det över huvud taget någon som förstår det här resonemanget?

No comments: