Saturday, April 25, 2009

Bohus Comedy

I torsdags körde jag på Bohus Comedy i Kungälv. Gud, det är underbart att köra på teater, ändå! Full lyssning, men inte fullfull...!

Det gick bra, tycker jag. Över förväntan, faktiskt, med tanke på min nuvarande sinnesstämning. Mina hårdare skämt uppskattades märkbart mindre än övrigt, vilket jag tycker är lite tråkigt. Man får vara noga med att använda sig av dem vid lämpliga tillfällen. Så jag plockade bort lite av de nyare grejerna som handlar om att vilja döda barn...(Ja, jag vet. Visst är det hemskt!!! ;-)

Niklas Andersson! Han har för tusan alltid varit bra. Även som ny. Det är ju rent åt helvete, vad man ogillar sånt! Men han är verkligen rasande rolig, den killen.

Robin avslutade lika elegant som alltid. Jag hörde tyvärr inte så mycket av det han gjorde på scen, då Kadir och jag ägnade oss mer åt sorgearbete i logen. Men låten om herpes tyckte jag var super.

Sammantaget en jättebra kväll som jag tror att alla inblandade var mycket nöjda med.

No comments: