Friday, May 1, 2009

Jag gjorde ett...

...jävligt dåligt jobb på Cheers & Beers i torsdags. Det har varit så mycket där: tjafset med krögaren och personalen, dubbelbokningar och att Jovan var bokad till den sista kvällen. För mig satt allt detta liksom i väggarna. Jag ville helt enkelt inte vara där! Så fort jag stod på scen ville jag bara gå av. Självklart märktes det!

Men alla andra (Lasse Nilsen, Martin Krantz och Martin Gustavsson) skötte sig kanon, så publiken var helnöjd.

Imorgon jobbar jag på ett 60-årskalas.

Och nu ska jag dammsuga.

3 comments:

Anonymous said...

Är publiken kanonnöjd kan du inte ha lyckats med att misslyckas så mycket som du tror iallafal ...
Jag tror du har en mycket högre lägstanivå än vad du kanske tror själv.

Men man ska aldrig vara nöjd med ett halvtaskigt jobb ändå förstås. Hur som helst är det inte KONSTIGT med ett komagig för din del i detta läget.

Stor kram å kom ihåg att du är bäst!

Annika L

Anonymous said...

Sluta gräma dig....lär dig av historien

Rulle said...

Lyssna på den kloka Annika