Wednesday, December 17, 2008

Lite bokningar...

...börjar rulla in. Eller ja, rulla och rulla, är väl för mycket sagt, men det kommer lite i alla fall. Min egen klubb ger mig ju i alla fall scentid och det gillar jag verkligen. Det som är speciellt bra med det är dessutom att jag inte behöver köra så långt. Bara två och en halv mil. Gånger två då förstås, eftersom jag ska hem från Varberg också. Men för mig känns det nästan som om man skulle kunna promenera till jobbet.

Jag har precis fått mina nya bilder också som fotografen tagit. Drygt 3000 spänn kostade det, men så fick jag också 37 kort som alla funkar i olika sammanhang. Jag är jättenöjd med dem. Och direkt skickade jag ett till Lars Magnusson i Älmhult som behövde ett. Jag hoppas att han använder det till reklam, som han sade, och inget annat...

No comments: