Wednesday, December 10, 2008

Framtidsutsikter

I slutet av denna vecka ska jag träffa en kille angående Attacca. Jag vet inte alls vart det leder, vi kanske inte ens har samma tankar och viljor. Det kanske inte fungerar alls mellan oss, men det är värt ett försök. Vi ska i alla fall träffas och diskutera saken. Jag har i alla fall en backupplan och den går ut på att leta lokal i en annan västsvensk stad (jag säger än inte vilken...). Vi får se vad som händer. Jag vill egentligen bara komma igång med klubben igen. I vilken form och hur många är ännu oklart....!

Ikväll blir det Göteborg. Jag kör först på Kul på Svenska och springer sedan mot Ruby´s för att hinna med en kort act där också. Får se hur det funkar...

2 comments:

Anonymous said...

Spring time....

Anonymous said...

Ett gott råd
Ta bort det sista