Monday, December 15, 2008

"Jag vill ha det som på Ruby´s!"

Så sade den man som är underhållningsansvarig på Cheers ´n Beers i Varberg där jag kommer att få hålla till med Attacca Comedy. Namnet har vi faktiskt inte diskuterat om jag ska behålla. De får gärna kalla det vad de vill... Namnet är inte så jädra viktigt. Vad som känns kul är att de vill det här och lyssnar på vad jag har att säga. Annars kan det ju gärna bli att jag som komiker kommer och ber om att få hålla till på deras krog. I det här fallet är det dem som sökt upp mig. Bara det känns som att sitta med trumfkorten.

Nu håller jag alltså på att boka komiker för fullt. Vi kommer att köra sista torsdagen i varje månad och det blir efter det gamla beprövat traditionella sättet: MC, rookie, support, headliner. Så är någon sugen på en rookiespot - hör av er!

Julkramar från Erika

No comments: