Friday, January 4, 2008

Redan den 4:e!

Tänk att det redan hunnit bli den fjärde januari tjugohundraåtta! Närmare döden vartän man går...

Nu ska man snart börja jobba igen. För en gångs skull har dock denna ledighet känts lugn och rofylld. Så som en jul ska kännas, tror jag. En massa jular i rad har det bara varit spelningar och skidresor och allt möjligt. Den här julen har vi kunnat vakna på morgonen och tänkt: Vad ska vi göra idag?

Jag gillar det. Och så fick jag en liten spelning på söndag, då förstås. Fast då har man ju nästan börjat jobba igen, eller hur?

1 comment:

Unknown said...

Jepp. För mig rullar det igång den 8 januari i Köpenhamn, för ett läkemedelsföretag. Ska bli skönt att komma igång igen.

Åh förresten - Rulle önskade mig gott nytt i min blogg, så jag tar tillfället i akt att önska honom god fortsättning här. Eftersom din blogg är bättre uppdaterad än min. :p

God fortsättning, Rulle!

Hoppas allt är bra med dig, Erika.

Kram,
Martin