Friday, January 26, 2007

Underlivt tänkande

Jag har faktiskt försökt verka seriös ett tag, men nu tror jag att jag skiter i det. Jag lovade lite kukhumor, men det kan bli svårt, då jag själv inte är utrustad med ett sådant organ. Dock har jag en mycket stor erfarenhet av sådana. Så jag får väl dela med mig av mitt kunnande inom området framöver. I övrigt får ni väl hålla till godo med ett vanligt, hederligt underliv. Förlåt, underlig skulle det visst vara.

Häromdagen fick jag se kattens. Det var en annorlunda upplevelse, grisskär och sned. Jag rekommenderar den inte. Men jag hörde talas om en man från Jönköping som gjort det med katten. Det sägs att han var alldeles chockad efteråt. Katten, alltså. Inte min, utan den från Jönköping.

Imorgon ska jag försöka skriva ner mina djupa tankar om livet, vårt genomruttna samhälle och växthuseffekten. Tror jag...

No comments: