Saturday, January 27, 2007

Mårten Andersson, Brottar-Martin och Tango-Harald

Igår åkte Mårten Andersson ut ur Let´ s dance! Hur ska det gå? Måste serien läggas ner? Vem vill nu se på ett tv-program med viljelösa nickedockor som studsar runt ett studiogolv för att vinna kändispoäng? Folk pratar om brottar-Martins bakdel, men Mårtens rumpa går definitivt inte av för hackor! Speciellt inte i den där glittriga utstyrseln från förra veckan. En oerhört manlig kreation, eller hur???? Jaja, vad är väl en bal på slottet? Nu får man väl nöja sig med att kika på Harald Treutigers piffiga skinkhalvor istället...

(Jag har placerat min blogg i Varberg på bloggkartan.se. Jag bor ju i alla fall i kommunen, visserligen i en liten by i utkanten, men lite samhörighet vill man ju ändå känna med stans andra fem bloggare.)

2 comments:

Anonymous said...

Hej Erika,
Kul med din (ditt?) blogg. Synd föresten att det blev inställd i torsdags.
..hmmm hockey gillar jag men inte boxning. Klarar inte av Paulo Roberto... mannen som har större pungkula är hjärna.

Vi ses, ha det göt!
Kadir

Erika said...

Det är lite jobbigt att det blev inställt, för jag känner mig aningen ringrostig. Behöver fräschas upp. / Erika