Monday, December 7, 2009

Var i Linköping...

...förra veckan. Det blev jättebra. En kanonpublik, på ett kanonställe. Fullt med folk som satt tätt och nära inpå scenen. Kanonstämning!

Jag avslutade första akten och det funkade bra. Körde tydligen exakt 17 min. och 50 sek. och jag hade fått order om 15-20 min. så där var jag i hamn, kan man säga. Jag hade en dipp någonstans i mitten och vet inte om det handlade om mitt tempo eller vad det var, men jag hämtade hem det i min avslutande sång (som jag inte kört på jättelänge). Jag valde att avsluta med den framför allt eftersom det skulle vara paus efter mig.

Martin Krantz avslutade kvällen på ett ypperligt vis genom att bl.a. fota publiken och MMS:a bilden till Magnus Betnér med texten: här är publiken jag stal från dig ikväll. Publiken älskade honom. Ja, inte Magnus Betnér utan Martin Krantz...

Jag hade också den stora äran att bo hos Ben Kersley och hans familj. Jättetrevligt!

4 comments:

Martin Krantz said...

Nämnas bör att Betnér var i samma stad och körde vid exakt det tillfället. Annars hade det varit ett av de mest meningslösa MMS:en någonsin. =)

Martin Krantz said...

Nämnas bör att Betnér var i samma stad och körde vid exakt det tillfället. Annars hade det varit ett av de mest meningslösa MMS:en någonsin. =)

Anonymous said...

Ja...Betner har nog problem med publik

Rulle said...

Jag brukar trycka på start när jag börjar och på stopp då jag slutar
Sedan står tiden still