Monday, December 14, 2009

Nu har jag blivit...

...förkyld. Inte jättemycket, men så där så att man nyser och frustar och känner sig lite äcklig. Dumt...

Nu börjar julen närma sig och jag känner mig stressad. Har t.ex. inte köpt färdigt alla julklappar än och vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Det är så jäkla irriterande och onödigt att känna sig så också. Sedan har jag lite skrivaridéer och det hinner jag inte ens fundera på hur jag ska hitta tid att sätta mig ner och åtminste skriva ner dessa idéer. Jag skulle vilja hinna med att "tränrimma", alltså öva på att skriva julklappsrim, men det vete fan. Det får väl annars bli som det blir med de där rimmen på P4 Radio Halland nästa vecka. Nödrim eller vita lögner, helt enkelt. Eller bara blaj...!

1 comment:

Rulle said...

Snälla....ha en bandspelare till hands