Tuesday, December 8, 2009

Ja, jag vet...

...att det gick lite fort när jag bloggade om giget i Linköping och därmed missade att berätta varför Martin MMS:ade en bild till Magnus Betnér där han berättade att han snott publik från honom. Anledningen var förstås för att Betnér också körde i Linköping, visserligen på ett aningen större ställe (tror det tog 900 personer...) Men jag hade lite bråttom när jag skrev ner den där texten och visste ju själv vad orsaken var. Och förresten var ju även undertecknad med och snodde publik. Även om jag inte stod på någon affisch, så var jag ju DELAKTIG!

Ikväll ska jag till Malmö och Garva. Det ska bli trevligt, men jag drar mig lite inför bilresan ner till Malmö. Det är så jäkla tråkigt att köra själv. Och sen ska man ju hem också och jobba tidigt i morgon bitti.

Som jag berättat tidigare i något inlägg ska jag vara med i rimstugan i P4 Radio Halland. Det är ju P4:s lokalstationer över hela landet som håller i den här verksamheten nuförtiden och jag skulle jättegärna vilja veta om det är fler komiker som har fått uppdrag som rimmare. Lägg en kommentar här på bloggen så får vi se hur många vi är.

3 comments:

Rulle said...

Vi förstår alltid vad du menar
miss förstådd

Anonymous said...

rulle du är rolig : )

Själv älskar jag att knåpa klapprim och är GRYMT avis på ditt uppdrag, Erika!

Annika L

Lars Magnusson said...

Jag rimmar i Radio Kristianstad!
God Jul på dig!!