Tuesday, October 20, 2009

Tillbringade trots allt gårdagkvällen med Världens Bästa Özz!

Jag fick nämligen ett mejl från Özz igår där han bjöd mig och mina barn på föreställningen! Håret kunde han dock inte göra något åt.

Barnen blev både stolta och glada över att få stå på gästlistan. Det hör väl inte till vanligheterna för mig heller, så jag kände mig också glad och stolt. Och tacksam, för det var verkligen en kanonföreställning. Tyvärr ganska lite folk, men, som min dotter sade: vi hade det mysigt på teatern. Och Özz levererar verkligen!

Tack än en gång, för att vi fick komma!

2 comments:

Martin Krantz said...

Så bra att ni fick komma! Jag såg inlägget vid 4-5-snåret någon gång och tänkte slänga iväg ett mail till Özz om det och höra om det fanns några biljetter över. Men tänkte att det nog var alldeles för sent och hoppades att han hade sett ditt blogginlägg själv. Och det kanske han hade, så det var ju fantastiskt snäll och trevligt av honom att bjuda in er allihopa!

Kram,
Martin

Rulle said...

Verkligen bra gjort av Özz
Du får väl bjuda in honom på
Boulewarden