Monday, October 5, 2009

Boulevardteatern...

...är ett fantastiskt ställe. Där har jag (och mina västkustpolare) kört bejublade föreställningar. Igår var vi inte lika bra. Jag vet inte riktigt vad som hände. Inte så att det var kasst, det var det absolut inte, men vi var inte direkt heta, snarare lite ljumma. Jag blev lite nervös mitt i min act (så jäkla idiotiskt, eller hur?) och suddade till lite grand. Teatern var knappt halvfull och det kan väl också ha bidragit. Nåväl! Nästa gång blir det bättre (och då kommer Boulevard slippa mig...;-)

Tisdagkvällen var vikt åt Komikaze på Ego. Tack Mike för jättegod lakrits som är mitt absoluta favoritgodis. Hade du haft med dig choklad hade jag förmodligen sagt samma sak, för jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker smakar bäst... Eller rättare sagt: jag älskar godis!

Det var lite konstigt på Komikaze. Jag tycker själv att jag gjorde ett bättre gig än dagen innan, men publikens gensvar var ändå inte på topp. Kände mig nästan lite fnittrig inombords, men vet inte riktigt varför. Kanske för att det kändes lite absurt på något sätt. Lokalen är svår också. Man svänger på sig hela tiden för att ha möjlighet att se på sin publik som sitter i 180 grader (eller vad det nu blir...) Jag trampade dessutom en klack igenom scenen.

Men nu är jag hemma och laddar inför konsert med Triple ´n Touch på lördag. Och nej, jag ska inte gå på konserten, jag ska medverka (fiol).

Men nu är det dags för en skogspromenad med hundarna!

No comments: