Thursday, July 2, 2009

Så var det avklarat!

Premiären på Harrys, alltså! Det funkade förhållandevis bra, tycker jag. Det var nästan fullt, men inte knökfullt, vilket krögaren trodde det skulle bli nästa vecka då den "riktiga" turistsäsongen sätter igång. Så det var väl rätt bra ändå. Publiken var lite försiktig, lite ovan vid comedy, tror jag, men glada och nöjda.

Alla komiker gjorde bra ifrån sig och min egen insats var väl så där. Det var lite rörigt i början och jag fick inget riktigt grepp om de som satt framför mig. Kanske kan det göra lite att scenen står lite långt ifrån dem. Funderar på att sätta lite stolar i det tomrummet. Samt få ordning på ljuset, för det var inte bra igår. Men det är ändå smågrejer.

Khalid, Zeid och jag satt kvar länge innan jag fick den stora äran att köra hem dem till mig. Och när jag imorse kört Zeid till stationen, kokade min bil på vägen hem. Men skit i det! Nu får jag fundera på radio tills imorgon! Ha det!

No comments: