Thursday, July 16, 2009

Det blir lite...

...slöbloggande så här års. Hinner inte med, liksom, utan får köra en uppdatering. Harrys igår var nog den bästa kvällen hittills. Bra med folk och go´ stämning. Det var så jäkla kul att få köra själv också, måste jag säga. Har konfat så mycket på sista tiden (även om jag är glad över att få träna på det också.) Övriga komiker (Fritte Fritzson, Marcus Johansson och Marja Nyberg) skötte sig exemplariskt. Men det var nästan roligast att få med dem hem... Det är ju ändå så att jag inte har några kollegor direkt runt knuten, så att få "hänga" med dem var ju som grädde på moset. Jättetrevligt!

Körde på en camping också i Ugglarp och det var väl lite av en annan typ av gig. Utomhus, utspridda gäster, samt uppblandat med musikkryss. Det blir inte riktigt samma sak när folk har kommit dit av en annan anledning. Men det var ändå rätt trevligt. Dock uppskattar jag de gig där jag får möjlighet (och tid) att visa mitt råare jag, vilket inte fungerar på en familjecamping...

Imorgon åker halva familjen mot Skåne. Nästa vecka: Harrys igen och två radiojobb. Kram...

2 comments:

Anders said...

Hejsan!
Tack för senast på Harrys i Falkenberg!
Jag hade superkul!
Jag vill gärna medverka i fler sammanhang där du figurerar, på scen, i radio eller i parader!
Må väl och njut av de fuktiga sommardagarna och fortsätt vara den goa drivna eldsjäl du är!

Anders

Erika said...

Tack Anders!

Eftersom du är min favorit, känner jag instinktivt att nästa projekt nog måste bli en parad.