Sunday, July 19, 2009

Har varit en sväng i Skåne...

... och kom att tänka på att jag inte skrivit på bloggen att jag var riktigt jävla bra i onsdags! Om det nu var någon som satt i sin ensamhet framför datorn och undrade...! En dam i publiken kom fram efteråt och sade att hon tyckte att jag var bäst. Jag älskar verkligen publikberöm! Det känns så oerhört mer äkta än det man får höra från kollegor. Det är inte alls så att jag tror att mina kollegor ljuger. Jag tänker bara att om jag skulle ta mig tid att leta reda på någon som just stått på scen för att säga att jag uppskattade det han eller hon gjorde, bör jag verkligen, verkligen tycka om det. Den ansträngningen gör man inte annars. Därför gillar jag när folk tackar för det jag åstadkommer på scen.

Måste också skriva lite grejer till radio på fredag. Funderar på att få med något om Wheels & Wings, men jag vet inte. En liten kort lista ska jag i alla fall ha. Förmodligen om bilar, dårå...

No comments: