Saturday, August 16, 2008

Världens bästa joker heter Gunilla Tilson

(Jag blev lovad stryk om jag inte skrev ovanstående...)

Vi spelade forumteater för Apelskolans lärare i tisdags. Jag älskar när jag får spela översittare. Snacka om att få spela ut. Det gick i alla fall kalasbra och vi fick många goda vitsord efteråt. Speciellt jag, eller hur, Gunilla???

På kvällen blev det standup på Gotebar. Jag var totalt ofokuserad den första halvan av min act. Blev jättekonstigt. Men det tog sig och andra halvan blev riktigt bra.

Onsdag kväll var det dags för konsert i Krogsereds kyrka. Jag var verkligen trött, men det gick alldeles utmärkt att koncentrera sig och använda sig av själ och hjärta för att leverera det som skulle levereras, nämligen fiolmusik och sång.

Slutsats: Om jag formulerar mig som Lotta på Bråkmakargatan: Jag är bra på allt, tror jag. Utom slalom.

1 comment:

Anonymous said...

Tycker du det är svårt att slingra sig?