Friday, July 18, 2008

Södra Näs med WC

Ja, så var vi igång då, Westside Comedians. Det gick bra. Alla var helnöjda och vi fick mycket beröm och lovord. Själv var jag väl så där nöjd med mitt framträdande. Jag gick på först och det var otroligt rörigt och det hände en massa saker, hade assvårt att fokusera, tappade en massa o.s.v. Det som speciellt förvärrade situationen var ett bord med födelsedagsfirande som inte var där för vår skull. Men i vilket fall som helst. Kvällen blev bättre och bättre och jag lämnade i alla fall över scenen till Björn Johansson med flaggan i topp. Jag hörde eller såg inte jättemycket av vad övriga komiker gjorde, men som sagt. "Succé" var det ord som användes av ägarna, så det gör väl jag också.

Och så ska vi tillbaka den 2 augusti.

Det kommer bilder från kvällen på vår blogg så småningom.

No comments: